tirsdag 1. november 2011

Et artig motiv

I kveld har jeg sittet og lagt over bilder fra kameraet til PCen, og da fant jeg noen bilder fra vi var hjemme på besøk hos Mamma og Pappa en helg i september. Vi skulle på hytta, og på tur opp fjellveien kjørte vi under "Renna". Dette er en gammel rørgate laget av tre som blir brukt for å få vann fra Raudsandvannet og ned til industriområdet ved den nedlagte gruva. Jeg har jo kjørt under denne renna hvem vet hvor mange ganger tidligere - men akkurat denne gangen hadde det gått hull på den! Pappa ringte de som er ansvarlig slik at de kunne stenge av vannet, men før de rakk det fikk jeg lekt meg litt med kameraet mitt :) Det var veldig artig å se hvordan dråpene lekte seg i sollyset! Et motiv jeg kunne ha lekt meg lenge med...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar